امروز : شنبه, 10 خرداد 1399

IMAGE

تجلیل از پرسنل شاغل در روابط عمومی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با27اردیبهشت ماه روزارتباطات وروابط عمومی افسانه پورمحمودباتبریک گرامیداشت این مناسبت باتبیین اهمیت ونقش روابط...

IMAGE

چتر 1480 حامی خانواده ها در روزهای کرونایی

    سامیه جهانشاهی گفت : از ابتدای فعالیت سامانه مشاوره 1480 با هدف کاهش اضطراب کرونا ، تاکنون 1025 تماس تلفنی برقرار گردیده است که نسبت به زمان مشابه سال قبل 46 درصد...

IMAGE

میناب | خدمت رسانی به معتادین و کارتن خواب ها در شهرستان میناب

    گروه های سیار مرکز کاهش آسیب بهزیستی شهرستان میناب با حضور در پاتوق ها و محل اجتماع معتادین اقدام به توزیع لوازم بهداشتی بین آنان کردند. به گزارش روابط عمومی...

IMAGE

تب سنجی کارکنان بهزیستی هرمزگان در رزمایش پدافند زیستی

  همزمان با مرکزمقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و دستگاههای تابعه در سراسر کشور ، رزمایش پدافند زیستی با هدف مقابله و پیشگیری از بیماری کووید 19 ( کرونا)...

IMAGE

پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا

  مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از عموم مالکان مهدهای کودک استیجاری درخواست کرد به پویش همدلی بپیوند. به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مدیر کل بهزیستی استان...

IMAGE

تداوم خدمت رسانی به گروه های آسیب پذیر وپرخطر در روزهای کرونایی

    باهدف کنترل شیوع ویروس کرونا وبه منظور مراقبت وحمایت از گروه های آسیب پذیر وپرخطر، آموزش های پیشگیری از انتقال ویروس در پاتوق ها و اجتماع معتادین ارائه می شود. به...

IMAGE

امکان خود ارزیابی وضعیت روانشناختی در بحران ویروس کرونا

    مدیر کل بهزیستی هرمزگان با معرفی سامانه خود ارزیابی وضعیت روانشناختی در بحران ویروس کرونا گفت : هموطنان عزیز میتوانند برای مشاهده و استفاده از این سامانه به...

IMAGE

بازدید نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن بازدید از خط تولید ماسک های بهداشتی

  در نخستین روزهای سال نو ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن بازدید از خط تولید ماسک های بهداشتی در انجمن ضایعات نخاعی...

IMAGE

تبریک نوروزی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان

        مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ، در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان، در متن این پیام آمده است: بسم‌الله الرحمن...

IMAGE

توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار و خیابانی

    به منظور حفظ سلامت کودکان کار و مقابله با گسترش ویروس کرونا، ضمن آموزش نکات بهداشتی ، اقلام بهداشتی بین کودکان کار و خیابانی توزیع شد. به گزارش روابط عمومی...

IMAGE

تولید ماسک های بهداشتی در کارگاه خیاطی انجمن ضایعات نخاعی استان

  کارگاه خیاطی وابسته به انجمن ضایعات نخاعی استان با همکاری بهزیستی هرمزگان ، اقدام به تولید ماسک های بهداشتی نمود. به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ، کارگاه...

IMAGE

دریافت شهریه اسفند ماه مهدهای کودک بلامانع است

    مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت : براساس بخشنامه نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شرایط به وجود آمده ناشی از تعطیلی مهدهای کودک بر اثر بیماری کرونا ویروس ، دریافت...

IMAGE

تعطیلی تمام مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک استان تا پایان سال

    مدیر کل بهزیستی هرمزگان عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت کودکان و جامعه هدف وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان ، تمام مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک...

IMAGE

ضدعفونی ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی هرمزگان

    ادارات و مراکز نگهداری و شبانه روزی بهزیستی جهت پیشگیری از ویروس کرونا روزانه ضدعفونی و گندزدایی می شوند. به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ عملیات ضد عفونی...

IMAGE

عدم مشاهده ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی هرمزگان

    مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان گفت: تاکنون هیچ‌ مورد مثبت و یا حتی مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس در مراکز تحت پوشش بهزیستی هرمزگان مشاهده نشده است. به گزارش روابط...

IMAGE
IMAGE
IMAGE
IMAGE
IMAGE

بیانیه راهبرد مشارکت

 

بیانیه راهبرد مشارکت اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به شرح ذیل است:

هر سازمانی برای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌شود. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل کند. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ کند.

به همین منظور اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  در تارنمای جدید خود سعی کرده است که کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیر بودن، بیانیه حریم خصوصی، بیانیه سطح توافقات، سامانه پاسخگویی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات، سامانه شفافیت، شناسه خدمات، میز خدمت الکترونیک، اطلاعات مراکز  تحت نظارت، اطلاعات تماس با سازمان و مسئولان و .... را به بهترین نحو ممکن تعریف نماید. چرا که چشم انداز سازمانی ما در سال های اخیر این بوده است که با احترام به حقوق شهروندی افراد، همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در خدمت رسانی بویژه در حوزه سلامت اجتماعی نزد مردم شناخته شویم.

بهزیستی کشور در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی؛ از یکسو خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید و از سوی دیگر به منظور جلب مشارکت های مردمی، نقطه نظرات مردم را دریافت نماید. لذا، آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات برای ما ارسال نمایند. شما می توانید دیدگاه خود را بر روی هر مطلبی بیان کنید. کافی است در انتهای همان مطلب در قمت اضافه کردن نظر، نظر خود را ثبت نمایند یا از طریق پیامک 5000145 نظرات خود را ارسال نمایند.

علاوه بر این  در صفحه اصلی تارنما، می توانید در قسمت میز خدمت الکترونیک و سامانه ثبت درخواست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان و سامانه پاسخگویی به شکایات؛ پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت و به مسئولین ذیربط سازمان منتقل نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما تاثیر شگرفی در جهت خدمت رسانی مطلوب تر اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  خواهد داشت.

دسترسی سریع

آرشیو اخبار

مقالات

آشنایی با استان هرمزگان

پژوهش

پرداخت آنلاین

آگهی مزایده و مناقصه ها

شماره حساب هدایای خاص از بهزیستی هرمزگان -بانک توسعه تعاون 3600/9073455403/1

خدمات الکترونیک