امروز : یکشنبه, 06 مهر 1399

IMAGE

معرفی پایگاه های غربالگری بینایی برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در استان هرمزگان

    در سال جاری در برنامه پیشگیری از تنبلی چشم 15 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان غربالگری بینایی کودکان را اجرا می کنند. به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛...

IMAGE

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ، در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، متن پیام تبریک غلامحسین رنجبر مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به شرح ذیل است: این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس،...

IMAGE

انتصابات جدید در اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

انتصابات جدید در اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، «غلامحسین رنجبر مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان » با صدور حکمی...

IMAGE

بازدید مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از منزل مددجویان تحت حمایت بهزیستی بندرعباس

مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت: خدمت رسانی مطلوب به مددجویان تحت پوشش رسالت اصلی سازمان بهزیستی محسوب می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، با...

IMAGE

برگزاری کارگروه هفته سلامت روان در بهزیستی هرمزگان

  کارگروه هفته سلامت روان با دستور کار ارائه نظرات و پیشنهادات در زمینه برنامه ها و فعالیت های هفته سلامت روان در اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد. به گزارش...

IMAGE

برگزاری دومین نشست شورای اداری بهزیستی استان هرمزگان

دومین نشست شورای اداری بهزیستی استان در سال 99 با دستور کاربررسی مشکلات و چالش های حوزه های تخصصی با حضور مدیرکل، معاونین، مدیران بهزیستی شهرستانها و مسئولین دفاتر...

IMAGE

تشکیل کارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

    کارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با حضور مدیرکل توسعه مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل و معاونین بهزیستی استان و...

IMAGE

آغاز اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در هرمزگان

  مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از آغاز اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در استان خبر داد و گفت : در سال گذشته 446کودک با مشکل تنبلی چشم شناسایی شدند. به گزارش روابط...

IMAGE

بهزیستی استان هرمزگان همراه با سراسر کشور در پویش " ایران همدل"

      مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از آغاز پویش " ایران همدل "در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این پویش از عید سعید غدیر خم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه...

IMAGE

افتتاح موسسه آموزشی و پژوهشی دریای مهارت نیک در بندرعباس

  مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت: موسسات غیردولتی شرکای اجتماعی ما به شمار می‌روند.  به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین افتتاح موسسه آموزشی و پژوهشی دریای...

IMAGE

توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان اولویت مهم سازمان بهزیستی است

  مدیر کل بهزیستی هرمزگان در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان اولویت مهم سازمان بهزیستی است    ...

IMAGE

برگزاری نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان

  نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان با حضور مدیران کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات و دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور برگزار شد. به گزارش روابط...

IMAGE

بندرعباس در مسیر پیوستن به شهرهای دوستدار کودک

  مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: باید در مسیر تربیت نسلی سالم ، شاد ، خلاق و پویا گام برداریم. در نشست غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان و  مهندس حسین پور معاون...

IMAGE

نشست مشترک بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع )

  رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ،اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی هرمزگان گفت :رفع مشکلات مربوط به  مسکن جامعه هدف تحت پوشش ، از اولویت های سازمان بهزیستی...

IMAGE

برگزاری مانور اورژانس اجتماعی در هرمزگان

    به مناسبت هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی  ، مانور اورژانس اجتماعی در سراسر استان برگزار شد به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان...

IMAGE
IMAGE
IMAGE
IMAGE

اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی و مشارکت های مردمی

 

 

اهم وظایف این دفتر به شرح ذیل می باشد

 1-دریافت آمارمتقاضیان فاقد مسکن تحت پوشش حمایتهای مستمر وغیر مستمر سازمان دارای پرونده ثبت شده دربانک جامع اطلاعات مددجویان

   2- کمک بلاعوض به احداث ویاخریدواحدهای مسکونی و تامین بخشی از سهم آورده مسکن  معلولین ومددجویان حائز شرایط مندرج دردستورالعمل 

  3- تهیه و تنظیم  مستندات واحدهای مسکونی دارای پیشرفت فیزیکی درمرحله نازک کاری و ارسال به ستادمسکن مددجویان سازمان به منظورتا مین اعتبار مورد نیاز

 4- پیگیری وضعیت واحدهای مسکن مهرویژه معلولین ومددجویان تحت پوشش ازطریق برگزاری جلسات مستمربااداره کل راه وشهرسازی وتعیین تکلیف درخصوص پروژه های راکدوبدون پیشرفت درشهرهای بالای25هزارنفر

 5- هماهنگی وتعامل بابنیادمسکن انقلاب اسلامی به منظوراحداث ویابازسازی واحدهای مسکونی ویژه معلولین ومددجویان روستایی تحت پوشش وتعیین تکلیف درخصوص پروژه های راکدوبدون پیشرفت درشهرهای زیر25هزارنفر

 6-  شناسایی وبهره مندی ازظرفیت خیرین جهت کمک به  احداث ویاخرید واحدهای مسکونی ویژه جمعیت هدف

7-تشکیل پرونده برای مددجویان متقاضی حائز شرایط وتطبیق آن با شرایط دستورالعمل تامین مسکن جهت تخصیص اعتبارات

 8-هماهنگی با دستگاه های خدمت رسان استان به منظورتحقق معافیت مددجویان ومعلولین ازپرداخت هزینه های مربوط به انشعابات آب وفاضلاب/برق/گاز وعوارض صدورپروانه ساختمان

 9-تدوین برنامه زمان بندی مشخص به منظوربازدید ازپروژه های مسکن موجوددرشهرستان ها جهت به روزرسانی اطلاعات وارزیابی مستمرعملکردفعالیت تامین مسکن ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه

دفتر مشارکتهای مردمی

اهم وظایف این دفتر به شرح ذیل است.

 1- هماهنگی درخصوص چگونگی و تعیین راههای جذب مشارکتهای مردمی و ارسال دستورالعمل های استانی و کشوری به شهرستان ها

2-دریافت آمار ماهیانه کمک های مردمی از شهرستان ها ( دولتی، هیات امنایی و خیریه) مطابق جداول مربوطه و جمع بندی و ارسال به بهزیستی کشور و ثبت آن درپورتال سازمان

 3- در دست داشتن آمار موجودی مشارکتها به تفکیک خاص و عام و تفکیک شهرستانی

 4- دریافت اسناد هزینه کرد شهرستا نها، تطبیق با دستورالعمل و ارسال به امور مالی

 5-هماهنگی با شهرستان ها در خصوص جمع آوری کمک در مناسبت  هاواعیاد مختلف ( فطر، قربان و غدیر) و دریافت لیست کمک های جمع آوری شده و ارسال به تهران

 6- دریافت اطلاعات مربوط به داوطلبان مشارکت کننده با بهزیستی و میزان کمک های غیر مستمر

 7- تکمیل جداول مربوط به مشارکتها هر سه ماه یکبار و ارسال آن به کشور

 8- تهیه لیست مزدوجین تحت حمایت بهزیستی بر اساس معاونت های تخصصی و سال ازدواج

 9- توزیع مناسب اعتبارات تهیه جهیزیه به شهرستان ها

 10-دریافت اسناد مرتبط با جهیزیه و جمع بندی و ارسال به امور مالی

 11-همکاری با معاونت توانبخشی در اجرای طرح زنجیره امید و جلب مشارکت گروه های داوطلب و نهادهای مردمی

 12-اجرای طرحهای کشوری ( طرح حامی، طرح صندوق یکم نیکوکاری آگاه، طرح شکرانه سلامت، طرح اموال تملیکی)

 13-دریافت مشخصات خیرین و ثبت اطلاعات آن در پورتال سازمان

 14-ثبت اطلاعات املاک اهدایی خیرین (شامل وقف، صلح و حبه) در پورتال سازمان

 15-دریافت اطلاعات مربوط به مددجویان و توانخواهان برخوردار از خدمات جذب شده ( آب، برق، گاز و عوارض شهرداری) هر سه ماه یکبار و ارسال آن به کشور

 16-دریافت اطلاعات مربوط به مجتمع های روستایی و ارسال آن به کشور

 شماره حساب 1/3455403/907/3600 بانک توسعه تعاون بنام هدایای خاص اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

آدرس : خیابان آیت ا.لله غفاری جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل بهزیستی استان هرمزگان . تلفن : 4313068   و    4313050    - 0761

دفتر اشتغال

 اهم وظایف این دفتر به شرح ذیل می باشد.

 1- پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و کارفرمایی ازسوی این اداره کل ( بر اساس دستور العمل های ابلاغی از بهزیستی کشور )

 2- پرداخت حق بیمه های خویش فرمایی و کارفرمایی معلولین و مددجویان  از سوی این اداره کل (بر اساس دستور العمل های ابلاغی)

 3- معرفی متقاضیان آموزش به اداره کل فنی و حرفه ای

 4-معرفی واجدین شرایط جهت اشتغال به کار در ادارات و شرکت های خصوصی ا

 5- معرفی معلولین جهت استفاده از سهمیه 3% استخدامی

 6-ثبت بانک اطلاعاتی پرتال (اشتغال )

 7- شرکت در جلسات کارگروه اشتغال

 8- پی گیری جذب اعتبارات ابلاغی جهت اشتغال

 9- شرکت در جلسات کمیسیون اشتغال استان و شهرستان ها

 10- نظارت بر ثبت اشتغال یافتگان سامانه رصد

 11-تکمیل اسناد مرتبط با پرداخت اعتبار اشتغال

 12-پیگری جهت جذب 3% استخدام معلوین

 13- توزیع اعتبار پرداخت حق بیمه مددجویان و توانخواهان به تفکیک شهرستا نها

 14- جمع آوری آمار بازار کار مناسب و محل های خالی اشتغال

 15- بررسی راههای اشتغال بکار مددجویان و توانخواهان و مراجعه به کارگاه ها و کاریابی ها

 16- هماهنگی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای جهت تسهیل آموزش حرفه ای مددجویان

    مراکز غیر دولتی

 اهم وظایف این مراکز عبارتند از :

 1-ابلاغ دستورالعمل های کمیسیون ماده 26 ( صدور پروانه ها) به کلیه شهرستا نها

 2-دریافت پرونده متقاضیان حقیقی و حقوقی تأسیس مراکز و موسسات غیردولتی

3-تطبیق مدارک دریافت شده با دستورالعمل ها

 4-استعلام از معاونت مربوطه با ارسال کپی یک نسخه از پرونده

 5-پس از دریافت پاسخ موافقت( استعلام معاونت ارسال یک نسخه پرونده به حراست و بازرسی)

 6-تهیه صورتجلسه کمیسیون ماده 26 برای متقاضیانی که پاسخ استعلام آنها دریافت گردیده است.

 7-هماهنگی جهت تشکیل کمیسیون ماده 26 هر پانزده روز یکبار و طرح پرونده متقاضیان

 8-تهیه پیش نویس پروانه های موافقت شده( موافقت اصولی، پروانه فعالیت، پروانه تاسیس،پروانه مسئول فنی) در کمیسیون

 9-مکاتبه با شهرستان ها در خصوص پروانه هایی که با موافقت کمیسیون مواجه نشده و درخواست رفع نواقص

 10-اخذ شماره دبیر خانه برای پروانه های صادره که پیش نویس آنها به امضاء رئیس کمیسیون رسیده است.

 11-صدور پروانه اصلی و ارسال جهت شماره و امضاء

 12-ارسال پروانه های صادره به تفکیک شهرستا نها و درخواست اخذ تعهد نامه از متقاضیان و در ج در پرونده

 13-ثبت کلیه پروانه های صادره در سایت payment

 14-مکاتبه با شهرستان ها جهت تکمیل سایت payment و اطلاعات مراکز و موسسات

 15-بررسی سایتpayment و تایید اطلاعات مورد وثوق

 16-ارسال آمار سه ماهه کمیسیون ماده 26 به بهزیستی کشور

 

شماره تماس دسترسی مستقیم : 33313068

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

دسترسی سریع

آرشیو اخبار

مقالات

آشنایی با استان هرمزگان

پژوهش

پرداخت آنلاین

آگهی مزایده و مناقصه ها

شماره حساب هدایای خاص از بهزیستی هرمزگان -بانک توسعه تعاون 3600/9073455403/1

خدمات الکترونیک