امروز : سه شنبه, 28 خرداد 1398

نظرسنجی

 

بیانیه راهبرد مشارکت الکترونیکی تارنما

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي ، اداره کل بهزیستی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. این اداره کل تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

شما مخاطب عزیر مي توانيد از طريق منوي ارتباط با ما و پرتال و یا را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات

نظرسنجی خدمات سازمان                       نظرسنجی سایت سازمان



 

 

دسترسی سریع

آرشیو اخبار

مقالات

آشنایی با استان هرمزگان

پژوهش

پرداخت آنلاین

آگهی مزایده و مناقصه ها

شماره حساب هدایای خاص از بهزیستی هرمزگان -بانک توسعه تعاون 3600/9073455403/1

خدمات الکترونیک