نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان با حضور مدیران کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات و دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر کاظم نظم ده مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بهزیستی کشور در این نشست با اذعان به سختی کار در بهزیستی ، خدمت به خلق را افتخاری برای خود و کارکنان بهزیستی قلمداد کرد و گفت : باید قدردان این موهبت باشیم.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بهزیستی کشور رعایت شفافیت در ارائه خدمات و سلامت اداری را مورد تاکید مسئولین کشور و سازمان عنوان کرد و افزود : در بحث شفافیت و سلامت ، سازمان بهزیستی همیشه پیشرو بوده و هست چون رویکرد بهزیستی مددکاری است و مددکاری جز خدمت به بندگان خدا نیست .
وی گفت : در مسیر شفافیت می خواهیم به سرعت ، صحت و دقت در ارائه خدمت دست یابیم اما نباید دستیابی به سرعت ، صحت و دقت را تحت الشعاع قرار دهد.
دکتر نظم ده به بحث تعارض منافع در سازمان اشاره داشت و افزود : بحث تعارض منافع داروی تلخی است که در راه رسیدن به سلامت اداری و رعایت عدالت اجتماعی باید نوشید.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بهزیستی کشور همچنین اضافه کرد : ارائه خدمت به اقشار مختلف جامعه هدف باید با شاخص های عدالت محوری همراه باشد تا مددجویان ما در اقصی نقاط کشور و در شرایط مختلف خدماتی به حق و درخور دریافت نمایند .
دکتر ستاری مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور نیز بخشنامه ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی را مورد تاکید قرار داد و افزود : هرگونه استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری کماکان ممنوع است و باید همچنان در این خصوص اهتمام ورزید.
مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور فرهنگ سازی و بومی سازی برنامه های اجرایی در استان را یکی از راهکارهای موثر در موفقیت طرح ها به ویژه اشتغال معرفی کرد.
آگهی مزایده و مناقصه ها
شماره كارت جلب وجذب مشاركتهاي مردمي نزد بانك مركزي بنام هداياي خاص بهزيستي استان هرمزگان 6367957087358532